Sunday, December 11, 2016

At the end of the day

Aku nak tulis sesuatu yang sangat panjang kat sini. Sort of luahan rasa.

Tapi tak payah la kot. Apa yang aku rasa bukan la penting sangat kalau nak difikirkan pun.
Kalau dibiarkan ia akan pergi jugak, kan?

2017, aku nak kurangkan bercakap yang bukan-bukan dan kurangkan jadi annoying. Aku tahu aku sangatlah annoying bila aku mula bukak mulut atau texting. Harap dapatlah aku kurangkan semua tu.